Ugdymo procese daug dėmesio skiriame ne tik pažintiniams gebėjimams, bet ir socialiniams, emociniams įgūdžiams, savarankiškumo ugdymui, kūrybiškumo skatinimui bei bendravimo gebėjimų stiprinimui. Vadovaujamės šiuolaikinėmis ugdymo praktikomis, kurios leidžia vaikui aktyviai tyrinėti jį supantį pasaulį ir mokytis suprasti save bei kitus.
Priešmokyklinėje klasėje ugdymas kasdien prasideda nuo klausimo, idėjos ar problemos, kurią vaikai tyrinėja visą savaitę. Kodėl daiktai skęsta ar plūduriuoja? Kaip susidaro šešėliai? Kas vyksta, kai maišome spalvas? Taip gimsta smalsumas, o kartu – ir išmokstama.
Mūsų taikoma STEAM ugdymo metodika leidžia vaikams ne tik veikti, bet ir mąstyti. Jie analizuoja, stebi, eksperimentuoja, diskutuoja ir ieško atsakymų. Svarbiausia – ne tai, kiek atskirų faktų vaikas išmoksta, o kaip jis pradeda matyti pasaulį kaip visumą.
Gamtos reiškiniai, skaičiai, technologijos, menas ir žmonių santykiai – tai ne atskiros temos, o tarpusavyje susijusi, gyva sistema, kurioje viskas priklauso vienas nuo kito. Kai vaikai tyrinėja pasaulį per klausimą „kodėl?“, jie mokosi ne dalykų atskirai, o suprasti ryšius, kelti hipotezes, atrasti dėsningumus – ir taip kurti gilesnį, prasmingesnį pasaulio vaizdą.