Erasmus+ projektas Palermo mieste
Nuolat globalėjančiame pasaulyje, kai technologijos naudojamos beveik visur – svarbu suprasti technologijų reikšmę ir jų panaudojimą kasdienėje veikloje. Išmaniosios technologijos naudojamos ir ugdymo procese, o tam, jog geriau suprastume technologijas ir jų panaudojimą mokomuosiuose dalykuose, Vitlio licėjaus mokytojos dalyvavo Palermo mieste vykusiuose mokymuose: ,,Making The Most of new technologies apps and social media in the classroom” ir ,,Disvover the best apps and tools for e-learning, distance learning and web design”. Mokymuose dalyvavo dalyviai iš beveik visos Europos: Slovakijos, Latvijos, Čekijos, Ispanijos, Bulgarijos.
Dalyvaudami šiuose mokymuose mokytojos išmoko naudotis įvairiausiomis technologinėmis priemonėmis ir jas diegti integruojant į savo mokymo metodus. Mokymų tikslas buvo pritaikyti technologijas įprastose ir virtualiose klasėse, siekiant lengviau ir efektyviau mokyti.
Mokymų pradžia prasidėjo nuo paprasčiausių ir lengviausių vaizdo įrašų redagavimo įrankių, kurie gali pasitarnauti pamokų metu. Šias redagavimo priemones galima naudoti įvairiems tikslams, pvz. pristatant naują temą, apibendrinant seną, kuriant darbų pristatymus, o svarbiausia – skatinant mokinius kurti patiems – taip ugdant jų kūrybiškumą.
Kita mokymuose analizuota tema – kaip sukurti svetainę, kurioje galima rasti įvairių interaktyvių galimybių, kurias galima pritaikyti mokymosi dalykuose. Kurdami skirtingus puslapius dalyviai turėjo galimybę individualizuoti savo internetinę svetainę, rašyti tinklaraštį, kuriame būtų pranešama apie projekto kūrimo etapus, kurti portfolio ir pan.
Kursas apėmė ir kitas plačiai naudojamas priemones, kurios skirtos rinkti išteklius bei dalintis turiniu su visais mokiniais. Buvo atrastos platformos, leidžiančias tobulinti vaizdo įrašus, vaizdus, tekstus ir kitą mediją, o visu šiuo turiniu su mokiniais dalintis vienu paspaudimu.
Tarp visų šių daugybės atrastų įrankių bei priemonių, mokytojai dar taip sužinojo apie interaktyvius pristatymus, kurių metu mokytojas gali paklausti klasės nuomonės, pateikdamas apklausas, kurdamas žodžių klausimynus, užduodamas klausimus ar prašydamas suteikti grįžtamąjį ryšį apie įvykusią pamoką ar kuriant viktorinas, norint patikrinti mokinių pažangą.
Dalyviams šie mokymai suteikė daugiau žinių apie interktyvias technologines priemones, kurias galima pritaikyti ugdyme, taip pat – šiuolaikinių priemonių naudojimas ugdyme pritrauks mokinių dėmesį, skatins kūrybiškumą, didins motyvaciją ir suteiks sukurs aplinką, kurioje mokytis smagu.
Ir Tu, junkis prie mūsų ir TAPK VITLIU!