Jovita Ponomariovienė
DARBO PATIRTIS
2018-03-05 iki dabar |
VšĮ Vilniaus inžinerijos ir technologijų licėjus |
Mokyklos vadovė |
2013-08-26 –2018-03-04 |
Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjus |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pradinių klasių inžinerijos mokytoja |
2004-07-01 –2013-08-25 |
Vilniaus m. savivaldybės administracija, Švietimo, kultūros ir sporto departamento Švietimo skyrius |
Vyriausioji specialistė. Kuruojamos sritys – pradinis ir specialusis ugdymas |
1999-09-01 –2004-06-30 |
Juodšilių „Šilo“ vidurinė mokykla |
Pradinių klasių mokytoja |
IŠSILAVINIMAS
Vytauto Didžiojo universitetas,
2022 – dabar |
Socialinių mokslų (edukologijos) doktorantė |
Šiaulių universitetas,
1995-1999 m. |
Socialinių mokslų (edukologijos) bakalauro kvalifikacinis laipsnis, pradinių klasių mokytojo ir ikimokyklinių įstaigų pedagogo kvalifikacija |
Šiaulių universitetas, 1999-2001 m.
|
Socialinių mokslų (edukologijos) magistro kvalifikacinis laipsnis, pradinių klasių mokytojo kvalifikacija |
KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS
2023 m. |
Pranešimas VII-oje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Ugdymas ir švietimas: įvairovės vertė“. Pranešimo tema:„Kompetencijomis grįstas ugdymas pradinėse klasėse: mokytojų vaidmuo ir galimybės“ |
2023 m. |
Pranešimas ir patyriminė veikla mokslinėje-praktinėje konferencijoje „Pradinis ugdymas XXI amžiuje: nuo teorinių prielaidų link gerosios“. Pranešimo tema: „Kompetencijomis grįstas ugdymas pradinėse klasėse“, patyriminės veiklos tema – „Mąstymo įrankių (mąstymo raktai, mąstymo kepurės, mąstymo žemėlapiai) taikymas ugdymo procese“ |
2023 m. |
Pranešimas Latvijoje vykusioje 17-oje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Society, Integration, Education – SIE2023”. Pranešimo tema: „Competency-based education – the basis of integrated education in primary classes“ (Latvija,); |
2023 m. |
Pranešimas 5-tajame tarptautiniame simposiume „Baltic Symposium on Science and Technology Education BalticSTE2023“. Pranešimo tema: „Competency-based science education: the case of one Lithuanian school“ |
2021 m. |
Stažuotė Airijoje – „Mokytojų mentorystė mokykloje“ |
2021 m. |
Pranešimas mokslinėje praktinėje konferencijoje „Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje – 2021“ Pranešimo tema – „Gamtamokslinio ugdymo integravimo galimybės pradinėse klasėse. Gerosios praktikos pavyzdžiai“ |
2020 m.
|
Pranešimas mokslinėje-praktinėje konferencijoje „Mokytojo ir vaiko emocinė bendrystė ugdomosiose veiklose ikimokyklinėse ir priešmokyklinėse įstaigose.“ Pranešimo tema – „Priešmokyklinio amžiaus vaikų emocinė raiška integruotos STEAM krypties ugdomosios veiklos metu“ |
2020 m. |
STEAM modelis Lietuvos švietime |
2020 m. |
Besimokančiųjų darželių tinklas
|
2020 m. |
Vadovų konferencija „Business Tools 2020“ |
2020 m. |
Mokymosi vizitas Sicilijos mokykloje Istituto Comprensivo “Carducci-Gramsci” |
KŪRYBINĖ VEIKLA
Sukurtos ir leidyklų „Briedis“, “Liucilijus” ir „Didakta“ išleistos mano užduočių knygelės bei plakatai lietuvių kalbai mokyti 1-4 klasėse:
- Mano sėkmės žingsneliai. Užduotys priešmokyklinukui MATEMATIKA I ir II dalis;
- Mano sėkmės žingsneliai. Užduotys priešmokyklinukui LIETUVIŲ KALBA I ir II dalis; Mano sėkmės žingsneliai. Užduotys priešmokyklinukui PASAULIO PAŽINIMAS I ir II dalis Lietuvių kalbos užduočių knygelė priešmokyklinukui;
- Matematikos užduočių knygelė priešmokyklinukui;
- Pasaulio pažinimo užduočių knygelė priešmokyklinukui;
- Lietuvių kalbos užduočių knygelė 1 klasei;
- Lietuvių kalbos užduočių knygelė 2 klasei;
- Lietuvių kalbos užduočių knygelė 3 klasei; Lietuvių kalbos knygelė trečiokėms ir trečiokams;
- Lietuvių kalbos užduočių knygelė 4 klasei.
PUBLIKACIJOS
- Developing general and subject competences of primary school pupils in the context of integrated education: the case of one Lithuanian school, 2022
- 3 ženklai, kurie rodo, kad auginate būsimą inžinierių, 2022
- Integruotas gamtamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje, 2021
- 6 svarbios kompetencijos, kurių vaikams itin prireiks ateityje, 2021
- Veiksmingi patarimai, kaip tinkamai nukreipti vaikų smalsumą, 2021
- Interaktyvių priemonių panaudojimo galimybės pasaulio pažinimo pamokose, 2020
- Ką daryti, kad nuotoliniu būdu mokytųsi vaikai, o ne tėvai: mokytoja pateikė veiksmingą strategiją, 2020
- D. Jakavonytė-Staškuvienė, J. Ponomariovienė (2023) Competency-based practice in conducting natural science research and presenting its results in primary classes: A case study. https://www.
tandfonline.com/doi/full/10. 1080/2331186X.2023.2267962? fbclid= IwAR1n9QyA0s9xwcyeTYP9OPTAUxGS Ll7fnZwd8XP7p- iy1u59o1OH3mCYYLg
APDOVANOJIMAI
- 2015 m. sausio mėn. apdovanota Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininko padėkos raštu;
- 2016 m. kovo mėn. apdovanota Vilniaus miesto savivaldybės tarybos Aplinkos ir energetikos komiteto padėkos raštu;
- 2017 m. kovo mėn. apdovanota Vilniaus miesto savivaldybės tarybos Aplinkos ir energetikos komiteto padėkos raštu;
- 2018 m. birželio mėn. apdovanota Ugdymo plėtotės centro direktoriaus padėkos raštu.