IB PYP PROGRAMOS MODELIS

IB PYP programos centre – mokinys. Aplink mokinį kuriama visa programa, apimanti šešias transdisciplinines temas, gvildenamas temas per dalykų sritis, projektinius darbus, o svarbiausia – ugdomas mokinio profilio savybes.
Veiksmai ir projektiniai pristatymai – nagrinėtas temas mokiniai pristato, taip ugdydami kritinio mąstymo, bendradarbiavimo, viešojo kalbėjimo įgūdžius – ugdo IB besimokančiojo mokinio profilio savybes.
Mokymosi metodai (angl. ATL – Approaches to learning) yra neatsiejama IB ugdymo dalis, kuri padeda ugdyti IB besimokančiojo profilio savybes, konceptualų supratimą ir tyrimo gebėjimus.

IB ATL tikslas – skatinti mokinių iniciatyvumą ir ugdyti pažinimo kompetenciją. Svarbu, jog mokiniai į mokymąsi žiūrėtų kaip į tai, ką jie patys aktyviai daro, tyrinėja ir atranda.

Vitlio licėjuje mokydamiesi IB per dalykus – vaikai įgyja ne tik konkretaus dalyko žinių, bet ir kitų gebėjimų. Pavyzdžiui, mokydamiesi kalbos, mokiniai įgyja raštingumo, komunikavimo gimtąja ir užsienio kalba, viešojo kalbėjimo gebėjimus, o mokydamiesi matematikos – problemų sprendimo, kritinio mąstymo gebėjimų. 

Požiūris į mokymąsi pagal IB programą:

Socialiniai gebėjimai:

Padeda ugdyti tarpusavio santykių bei bendradarbiavimo gebėjimus;
ugdo socialinį-emocinį intelektą.

Tyrinėjimų gebėjimai:

Ugdo informacinio ir skaitmeninio raštingumo gebėjimus;
padeda ugdyti etišką informacinių technologijų naudojimą.

Mąstymo gebėjimai:

Ugdo kritinio ir kūrybinio mąstymo gebėjimus;
savikritiškumo ugdymas.

Komunikaciniai gebėjimai:

Ugdomi dalinimosi informacija ir kompiuterinio raštingumo gebėjimai.

Savireguliacijos gebėjimai:

Ugdomi organizaciniai gebėjimai;
ugdomas tinkamas emocijų reiškimas.

 

Ir Tu, junkis prie mūsų ir TAPK VITLIU!

Į viršų