Tarptautinė mokytojų partnerystė Norvegijoje ir Kipre - Vitlio Licėjus

Tarptautinė mokytojų partnerystė Norvegijoje ir Kipre

Darbo stebėjimo vizitai ir tarptautinės stažuotės yra viena iš Vitlio licėjaus garantuojamų naudų mokytojų kolektyvui. Private school Vilniuje skatina šias išvykas ir vizitus, kurie ne tik suteikia vertingų įžvalgų apie inovatyvius mokymo metodus, bet ir įkvepia toliau stiprinti tarptautinį bendradarbiavimą bei gerinti Vitlio mokyklos ugdymo praktiką.

 

Įkvepiančios patirtys Norvegijoje

Vasario 9 – 13 dienomis Vitlio licėjaus pradinio ugdymo ir tarptautinių programų vadovės lankėsi Norvegijoje, „Romerike International School“, kur stebėjo partnerių mokyklos darbo procesus ir mokymo metodus. Šios tarptautinės mokyklos vizija – ugdyti rūpestingus, tarptautinio mąstymo ir nepriklausomus mokinius, kurie atsakingai veikia dėl geresnio pasaulio. Mokykla vadovaujasi aiškiomis vertybėmis: atsakomybe, pagarba ir saugumu, kurios atsispindi ir kasdieniame mokymo procese.

Vienas iš labiausiai įkvepiančių aspektų buvo inovatyvūs mokymo metodai. Remdamiesi šiais metodais, mokytojai naudoja įvairius informacijos šaltinius ir nesiremia vadovėliais, o mokymosi procesas vyksta per glaudų mokinių ir mokytojų bendradarbiavimą. Taip pat didelis dėmesys skiriamas ne tik akademiniam ugdymui, bet ir mokinių fizinei, emocinei, socialinei ir skaitmeninei gerovei.

Vizito metu buvo galimybė susipažinti su mokyklos bendruomene, stebėti pamokas ir diskutuoti su mokytojais apie jų taikomas ugdymo strategijas. Vitlio mokytojos pastebėjo, kad be to ypatingas dėmesys yra skiriamas ir pozityvios bei saugios aplinkos kūrimui, kurioje visi – mokiniai, mokytojai ir tėvai – jaučiasi įtraukti ir vertinami.

 

Tarptautiškumo įspūdžiai Kipre

Taip pat vasario pradžioje Vitlio dailės ir inžinerijos bei pradinių klasių mokytojos dalyvavo darbo stebėjimo programoje tarptautinėje Nikosijos mokykloje „International School of Nicosia“ Kipre. Stažuotės metu mokytojos turėjo galimybę stebėti ugdymo procesą ir gilinti savo pedagogines kompetencijas tarptautinėje aplinkoje.

Stažuotės metu licėjaus atstovės susipažino su mokyklos vizija, misija, vertybėmis ir ugdymo principais, dalyvavo ekskursijoje po mokyklos aplinką, lankė klases, laboratorijas, kompiuterių sales, menų ir technologijų erdves. Taip pat įsitraukė į mentorystės sesijas, kuriose dalijosi patirtimi ir diskutavo apie skaitmeninio raštingumo tobulinimą ugdymo procese bei įgavo naujos patirties, kaip į pamokas įtraukti inovatyvius ugdymo metodus.

Vitlio licėjaus mokytojos dalyvavo pradinukų matematikos, graikų kalbos bei gamtos mokslų pamokose, susipažino su skirtingais mokymo metodais ir ugdymo strategijomis. Taip pat turėjo galimybę apsilankyti Kipro galerijoje A.G. Leventis, kur vyko edukacinė programa, papildanti kultūrinę patirtį ir padedanti geriau suprasti vietos meno paveldą.

 

Erasmus+ projektų įtaka žinioms ir motyvacijai

Private school Vilniuje deleguoja savo mokytojus į šias išvykas, nes dalyvavimas darbo stebėjimo programose prisideda prie profesinių gebėjimų stiprinimo ir darbo kokybės gerinimo, o dalyvaujantys mokytojai patiria didesnę motyvaciją ir pasitenkinimą darbu. Be to, stažuotės padeda geriau suprasti Europos vertybes, ugdo pagarbą kitoms kultūroms, skatina atvirumą pokyčiams, plečia informacinių technologijų naudojimą, lavina kūrybiškumą ir lankstumą.

 

Šie vizitai Norvegijoje ir Kipre buvo organizuoti pagal Erasmus+ projektą „Vaiko sėkmė mokykloje – inovatyvūs metodai ir skaitmeninis turinys“, kurį finansuoja Europos Sąjunga.

This is a Private school in Vilnius

JOIN US

Discover the World inventively

JOIN US

Innovative learning methods

JOIN US

Here, curiosity is acquired.

JOIN US
Tarptautinė mokytojų partnerystė Norvegijoje ir Kipre nuotrauka
Tarptautinė mokytojų partnerystė Norvegijoje ir Kipre nuotrauka
Tarptautinė mokytojų partnerystė Norvegijoje ir Kipre nuotrauka
Tarptautinė mokytojų partnerystė Norvegijoje ir Kipre nuotrauka

Blog

Danų ir latvių mokinių viešnagė Vitlio licėjuje

Vitlio licėjus pasidalino STEAM ugdymo idėjomis tarptautiniame kontekste.
MORE

Danų ir latvių mokinių viešnagė Vitlio licėjuje

Pasaulis keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau, o ateities profesijos reikalauja ne tik žinių, bet ir kūrybiškumo, gebėjimo bendradarbiauti, spręsti sudėtingas problemas bei prisitaikyti prie nuolat kintančios aplinkos. STEAM projektai…
MORE

Mokyklos tėvų įtraukimas į vaikų ugdymo procesą

Kaip padėti tėvams įsitraukti į mokyklos gyvenimą?
MORE

Mokyklos tėvų įtraukimas į vaikų ugdymo procesą

Švietimo profesionalai bei specialistai dirbantys edukologijos srityje akcentuoja mokinių tėvų dalyvavimo ugdymo procese svarbą. Tada, kada tėvai aktyviai dalyvauja - tai yra domisi vaiko pasiekimais, bendrauja su mokytojais, dalyvauja mokyklos…
MORE

Edukologė atsako: moters vieta virtuvėje ar inžinerijoje?

Moterys - tokios pat gabios, kaip ir vyrai, nes gebėjimai STEAM srityse nepriklauso nuo lyties, juos lemia išsilavinimas, praktika ir motyvacija.
MORE

Edukologė atsako: moters vieta virtuvėje ar inžinerijoje?

Nors tokie stereotipai, kaip „moters vieta virtuvėje“, po truputį nyksta, dažnai moterys vis dar renkasi moteriškomis laikomas profesijas, o planuojančių savo karjerą mokslo, technologijų, inžinerijos srityse ir toliau stinga. Minint…
MORE

Tarptautinis bakalaureatas padeda atverti tarptautines mokymosi ir karjeros duris

Vitlio licėjus pasirinko IB programą, nes ji idealiai dera su mokyklos filosofija.
MORE

Tarptautinis bakalaureatas padeda atverti tarptautines mokymosi ir karjeros duris

Mokyklos Lietuvoje vis dažniau greta nacionalinės ugdymo programos pasitelkia ir tarptautines programas. Dažniausiai tuo siekiama suteikti mokiniams dar platesnes mokymosi galimybes ir geriau juos paruošti globaliam pasauliui. Dvi lyderiaujančios programos…
MORE

Mąstymo kompetencijos: kodėl jos svarbios ir reikalingos mokiniams?

Mąstymo įrankių naudojimas ugdyme bei mąstymo kompetencijų ugdymas – tai investicija į mokinių ateitį.
MORE

Mąstymo kompetencijos: kodėl jos svarbios ir reikalingos mokiniams?

Vitlio licėjus kartu su partneriais iš Latvijos ir Estijos 2023 – 2025 metais įgyvendina projektą „A code for thinking skills in the 21st century“, kurio tikslas - taikyti aukštesniojo mąstymo…
MORE

Vitlio Licėjaus mokytojai lankėsi stažuotėje Jelgavoje

Nagrinėjo mąstymo įgūdžių ugdymo metodus ir jų pritaikymą šiuolaikinėje švietimo ir edukacijos veikloje.
MORE

Vitlio Licėjaus mokytojai lankėsi stažuotėje Jelgavoje

Vilniuje veikiančio Vitlio licėjaus mokytojai kartu su partneriais iš kitų šalių dalyvavo tarptautinio projekto stažuotėje Jelgavos mieste Latvijoje, kur nagrinėjo mąstymo įgūdžių ugdymo metodus ir jų pritaikymą šiuolaikinėje švietimo ir…
MORE
READ MORE
en_GBEnglish