Vitlio licėjuje – XXI a. kompetencijų vystymas - Vitlio Licėjus

Vitlio licėjuje – XXI a. kompetencijų vystymas

Spartus technologijų augimas ir globalizacija – vieni iš labiausiai būdingų XXI a. bruožų. Prisitaikyti tokioje aplinkoje reikalingos jau ne tik tradicinės žinios, bet ir naujos kompetencijos bei gebėjimai. Privati mokykla Vitlio licėjus siekia mokiniams perduoti ne tik mokslinių žinių turinį, bet ir ugdyti esmines šiuolaikines kompetencijas, leidžiančias mokiniams sėkmingai veikti šiame dinamiškame pasaulyje.

 

Viena iš pagrindinių mokyklos skatinamų kompetencijų – bendravimas ir bendradarbiavimas. Šių kompetencijų ugdymas pasireiškia per įvairias mokymosi programas ir veiklas, kurios skatina mokinių tarpusavio dialogą, partnerystę ir kolektyvinį darbą. Šios kompetencijos vystymui skiriamas dėmesys  pamokose bei įvairiuose projektuose, kuriuose mokiniai turi bendradarbiauti, ieškoti sprendimų kartu ir dalintis idėjomis.

 

Kūrybiškumas yra kitas svarbus aspektas, kurį privati mokykla Vitlio licėjus akcentuoja savo mokymo procese. Mokykla skatina mokinių kūrybiškumą per įvairias veiklas, ypač per inžinerinės kūrybos projektus. Mokiniai turi galimybę įgyvendinti savo idėjas, taikyti naujus sprendimus ir kurti inovacijas, kas ne tik skatina kūrybiškumą, bet ir moko rasti alternatyvius kelius sprendžiant problemas.

 

Skaitmeninis raštingumas ir IT įgūdžiai yra dar du svarbūs komponentai, kuriuos privati mokykla Vitlio licėjus įtraukia į savo mokymo planą. Skaitmeninis raštingumas yra integruotas per įvairias dalykines sritis, taip pat vyksta specialios IT pamokos, kurių metu mokiniai mokomi naudotis įvairiomis skaitmeninėmis priemonėmis, suteikiami programavimo pagrindai kūrybinėmis veiklomis – žaidžiant su robotais. Tai skatina mokinių skaitmeninį raštingumą ir ugdo supratimą apie technologijų veikimą.

 

Socialinė ir emocinė kompetencija privati mokykla Vitlio licėjus vysto per specialias programas. Privati mokykla skatina socialinę atsakomybę, savanoriškumą ir solidarumą per įvairias veiklas, kurios sieja mokinius su bendruomene ir platesniu visuomeniniu kontekstu. Emocinė kompetencija ugdoma per „Vitliuko“ skatinimo sistemą, emocijų ratą bei emocijų korteles, kurios padeda mokiniams suprasti ir valdyti savo emocijas bei gerbti kitus.

 

Kritinis mąstymas ir problemų sprendimas yra esminės kompetencijos, kurios taip pat yra ugdomos naudojant Vitlio licėjaus mokymo priemones. Mokykla ugdymo procese aktyviai taiko mąstymo įrankius, tokius kaip mąstymo žemėlapiai, mąstymo kepurės ir mąstymo raktai, siekdama ugdyti mokinių gebėjimą analizuoti, vertinti ir kritiškai mąstyti.

 

Taigi, privati mokykla Vitlio licėjus taiko naujausias inovacijas ir ugdo įvairias kompetencijas, reikalingas XXI amžiaus piliečiui. Mokykla suteikia akademinias žinias ir ugdo socialinius, kultūrinius, technologinius gebėjimus, formuodama visapuses asmenybes, pasirengusias sėkmingai veikti visuomenėje.

 

Ir Tu, junkis prie mūsų ir TAPK VITLIU!

Privati mokykla Vilniuje

TAPK VITLIU

Pažink pasaulį išradingai

TAPK VITLIU

Inovatyvūs būdai mokytis

TAPK VITLIU

Čia auga smalsumas

TAPK VITLIU
Vitlio licėjuje – XXI a. kompetencijų vystymas nuotrauka
Vitlio licėjuje – XXI a. kompetencijų vystymas nuotrauka
Vitlio licėjuje – XXI a. kompetencijų vystymas nuotrauka
Vitlio licėjuje – XXI a. kompetencijų vystymas nuotrauka

Naujienos

Mąstymo įpročio – atkaklumo – ugdymas

Vitlio licėjuje ugdome ne tik žingeidžius ir mąstančius jaunuolius, bet ir atkaklius bei ryžtingus, nuolat siekiančius savo tikslų ne tik mokykloje, bet ir už jos ribų!
DAUGIAU

Mąstymo įpročio – atkaklumo – ugdymas

Mąstymo įpročiai – plataus spektro įgūdžių rinkinys, lemiantis požiūrį, reakciją į situacijas ir sąveiką su aplinkiniu pasauliu ir apimantis ne tik intelektinius, bet ir emocinius įgūdžius – tai tarsi svarbiausi…
DAUGIAU

IB PYP PROGRAMOS MODELIS

IB PYP programos centre – mokinys. Aplink mokinį kuriama visa programa, apimanti šešias transdisciplinines temas.
DAUGIAU

IB PYP PROGRAMOS MODELIS

IB PYP programos centre – mokinys. Aplink mokinį kuriama visa programa, apimanti šešias transdisciplinines temas, gvildenamas temas per dalykų sritis, projektinius darbus, o svarbiausia – ugdomas mokinio profilio savybes. Veiksmai…
DAUGIAU

EXPERT lygio įvertinimas

Vitlio licėjus atitiko 21 STEM mokyklos kriterijus ir „STEM SCHOOL LABEL“ ekspertai mokyklai suteikė aukščiausią EXPERT ženkliuką! 
DAUGIAU

EXPERT lygio įvertinimas

Kas gi yra ta STEM mokykla? STEM mokykla – tai turinti aiškią STEM strategiją, kuri apibūdinama pagrindiniais elementais ir kriterijais. STEM mokyklos ženklo tikslas – padėti Europos mokykloms sudominti jaunuosius…
DAUGIAU

IB besimokančiojo profilis

Mokinio profilio savybės, kokius vaikus siekiame ugdyti, įgyvendindami IB programą, kurios centre – mokinys.
DAUGIAU

IB besimokančiojo profilis

Visų IB programų tikslas – ugdyti tarptautiniu mastu mąstančius žmones, kurie, pripažindami savo bendrą žmogiškumą ir bendrą planetos globą, padeda kurti geresnį ir taikesnį pasaulį. Mokinio profilyje aprašytos savybės, kokius…
DAUGIAU

Erasmus+ projektas Palermo mieste

Vitlio licėjaus mokytojai sėmėsi žinių apie įvairių skaitmeninių priemonių naudojimą mokomuosiuose dalykuose.
DAUGIAU

Erasmus+ projektas Palermo mieste

Nuolat globalėjančiame pasaulyje, kai technologijos naudojamos beveik visur – svarbu suprasti technologijų reikšmę ir jų panaudojimą kasdienėje veikloje. Išmaniosios technologijos naudojamos ir ugdymo procese, o tam, jog geriau suprastume technologijas…
DAUGIAU

Tarptautinio bakalaureato programa (IB) – kas tai?

Tarptautinio bakalaureato tikslas – ugdyti besidominčius, žinančius ir rūpestingus jaunuolius, kurie per tarpkultūrinį supratimą ir pagarbą, padeda kurti geresnį ir taikesnį pasaulį.
DAUGIAU

Tarptautinio bakalaureato programa (IB) – kas tai?

Tarptautinio bakalaureato programa  (IB) – kas tai?   Vitlio licėjus yra IB PYP programos mokykla kandidatė IB PYP programa skirta 3-12 metų vaikams. Programa sutelkta į visapusišką vaiko ugdymą tiek…
DAUGIAU
RODYTI DAUGIAU
lt_LTLithuanian